O BNG denuncia o “histórico peche de camas hospitalarias” que prevé o Sergas durante o verán

Manuel Moreira e Iolanda Veloso subliñan nun acto diante do Hospital Xeral que o Bloque ten que estar en Europa para defender a sanidade pública

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVigo, 12 de maio de 2014.- O candidato 8 do BNG ao Parlamento europeo, Manuel Moreira, e a portavoz municipal, Iolanda Veloso, criticaron o anuncio “histórico” de peche de camas hospitalarias en Vigo para este verán. Segundo denunciaron esta decisións “demostra cal é a aposta do PP” en materia sanitaria.

“Para o BNG é fundamental estar no Parlamento europeo para defender alí a sanidade pública”, destacou Manuel González Moreira, quen dixo tamén que é preciso que o BNG estea “para que se escoite a voz da maioría á que se lle recortan os seus dereitos”.

O candidato nacionalista e portavoz da Plataforma SOS Sanidade Pública sinalou que o PP e o PSOE comparten as mesmas medidas de austeridade “que para o Bloque son de austericidio, e que nos deixan sen postos de traballo e sen servizos públicos”.

González Moreira apuntou que precisamente os servizos sanitarios son, xunto ao ensino, dos máis afectados polos recortes que executa o PP na nosa cidade. “Vigo é exemplo das políticas privatizadoras do PP”, asegurou, en relación a construción do novo hospital por unha empresa privada.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAO PP traballa para favorecer os intereses das empresas

Nesta liña, Iolanda Veloso criticou que mentres na cidade temos un hospital público “completamente saturado”, o Sergas anuncia un “peche histórico” de camas no verán, que afectará a 256 das 1.230 que existen en Vigo.

“O BNG leva denunciando a situación hospitalaria de Vigo desde hai moito tempo”, manifestou a portavoz municipal do Bloque ao lembrar as protestas polo peche o ano pasado das camas correspondentes a xinecoloxía. “Pero este ano padeceremos un peche histórico”, criticou.

Salientou que fronte a esta situación “a única solución que se lle ocorre ao PP é construír un hospital privatizado, que custará o triplo que se fose público e que vai tomar decisións sobre a nosa saúde”. Para a voceira nacionalista, estas decisións demostran que o PP “traballa para favorecer os intereses das empresas privadas e non polos pacientes”.

Como exemplo das políticas crueis do Partido Popular, Iolanda Veloso tamén mencionou o problema que sofren os lesionados medulares. “Teñen que trasladarse a Coruña porque o PP négase a abrir unha unidade en Vigo”, denunciou.