O BNG de Vigo pide unha sesión extraordinaria e urxente do Consello Social do Concello para fixar unha "posición firme de cidade" en defensa do sector naval

Xabier P. Igrexas en rolda de prensa

Xabier P. Igrexas alerta da situación de emerxencia que vive o sector e singularmente Vulcano e Barreras.

Diante da "situación de emerxencia" que atravesa o sector naval de Vigo, con Vulcano fechado ao borde da súa desaparición e con Barreras nun "momento crítico", o Bloque Nacionalista Galego solicitoulle formalmente esta mañá ao alcalde a convocatoria dunha sesión extraordinaria e urxente do Consello Social da Cidade.

O concelleiro do BNG en Vigo, Xabier P. Igrexas, subliñou en rolda de prensa a importancia da construción naval para a cidade olívica, así como para a comarca e o conxunto do País, destacando que se trata dun "sector absolutamente estratéxico" que chegou a representar máis de 10 mil postos de traballo fronte aos menos de 2 mil actuais.

Desde a fronte nacionalista entenden que a situación de Vulcano e de Barreras, engadido ao difícil momento que atravesa a industria auxiliar por falla de carga de traballo e as débedas que teñen contraídas os estaleiros, debe facer "disparar todas as alarmas". Nese sentido, advirten de que é real o risco de que Vulcano poida desaparecer definitivamente após cen anos de actividade e de que non hai "garantías claras" para o futuro de Barreras que podería finalmente entrar en concurso, "con consecuencias imprevisíbeis" a inicios do mes de febreiro.

Posición de cidade

O portavoz municipal nacionalista asegurou que é o momento de "definir unha posición firme de cidade en defensa do sector naval", tecendo o máis amplo consenso social, político e institucional para esixir que os gobernos galegos e español tomen medidas urxentes para asegurar a continuidade de Barreras, de Vulcano e do conxunto do sector.

O BNG rexistrou unha solicitude dirixida ao alcalde de Vigo, Abel Caballero, para que convoque unha reunión urxente e extraordinaria do Consello Social da cidade, no que están representados partidos políticos, axentes sociais e económicos, para articular unha fronte común de defensa do sector naval. Con ese obxectivo, Igrexas defende que é necesario que o Consello Social da Cidade, como máximo organismo consultivo do Concello de Vigo e no que están representados sindicatos, organizacións empresariais e os diferentes sectores, se reúna para dar unha resposta unitaria como xa se fixera, con éxito, en 2011 perante a ameaza que nesa altura supuña a crise do "tax lease".

“Queremos que o Consello Social poña ao Concello á fronte desta reivindicación, e que se adopten os acordos necesarios para facer a mellor defensa do naval. Non podemos permanecer impasibles, porque Vigo, a súa comarca e o País non se poden permitir a desaparición deste sector”, resumiu o concelleiro do BNG.

A fronte nacionalista xa lle fixo chegar a súa solicitude ás restantes forzas políticas con representación municipal así como aos colectivos, entidades e institucións que fan parte do Consello Social demandando que secunden a súa petición.