­čŚ│´ŞĆ 26M Elecci├│ns Municipais 2019

Fagamos de Vigo unha cidade para o pobo, unha cidade de iguais e motor de todo un Pa├şs.

#VigoCunNovoImpulso

­čŚ│´ŞĆ 26M Elecci├│ns Municipais 2019

­čôÄ Co├▒ece o noso PROGRAMA ABERTO

­čôő Co├▒ece a nosa CANDIDATURA

Contigo faremos de Vigo unha cidade para o pobo

Vigo necesita dun novo impulso. Ap├│s catro anos de par├ílise dunha maior├şa absoluta in├║til, sen proxecto e incapaz de gobernar, e cunha oposici├│n no pleno sen alternativas, a ausencia do BNG notouse. E moito.

O BNG queremos volver ser unha forza determinante na pol├ştica municipal de Vigo, porque cada vez que o fomos, no goberno ou na oposici├│n, fixemos que a cidade avanzase e contribu├şmos a mellorar a calidade de vida das viguesa e dos vigueses.

Co teu apoio seremos a forza que empurre o novo impulso que Vigo precisa, para facermos entre todas e todos, unha cidade para o pobo. Cos problemas e as necesidades reais da veci├▒anza no centro da pol├ştica. Con m├íis participaci├│n, di├ílogo e transparencia. Po├▒endo fin ao abandono dos nosos barrios e parroquias. Unha cidade de iguais, de xustiza social, con emprego digno e con dereitos, e despregando pol├şticas radicalmente feministas en favor da igualdade efectiva. E unha cidade motor de todo un Pa├şs, como pulm├│n industrial de Galiza e convert├ęndonos na capital galega da innovaci├│n da tecnolox├şa e das comunicaci├│ns. Un Vigo referente que lidere desde a cooperaci├│n a s├║a ├írea metropolitana.

O Bloque temos para Vigo un proxecto aberto e de futuro, con propostas e alternativas en positivo, no que queremos sumar a todas as viguesas e os vigueses que entenden que a nosa cidade merece m├íis. Temos as persoas que o poden levar adiante, cunha equipa capaz, plural e comprometida. E coa experiencia necesaria para po├▒elo en marcha. Pero a peza que o far├í pos├şbel es TI. O teu voto o pr├│ximo 26 de maio decidir├í se te conformas con m├íis do mesmo ou se facemos que Vigo volva avanzar. S├║maste?

Xabier P. Igrexas
Candidato do BNG ├í alcald├şa de Vigo