Actualidade
Levamos ao Parlamento o conflito do persoal técnico de coidados auxiliares de enfermería do Cunqueiro

A deputada do BNG no Parlamento Galego Montse Prado, acompañada do responsábel comarcal do BNG en Vigo Manuel Caride, acudiu ao inicio do peche convocado persoal técnico de coidados auxiliares de enfermería (TCAEs) do Hospital Álvaro Cunqueiro para trasladar o apoio do BNG ás súas reivindicacións.

Ler nova
Urxe retomar o diálogo para implantación do transporte metropolitano en Vigo

O fallo xudicial que obriga ao Concello de Vigo a suprimir a restrición do empadroamento para acceder á recén implantada tarxeta do transporte urbano de Vigo (PassVigo), vén a ratificar o despropósito da actuación do goberno de Abel Caballero, resultado dunha política de confrontación de carácter personalista coa Xunta de Galiza que ten ocasionando graves perxuízos á veciñanza tanto de Vigo como dos concellos limítrofes.A falla de capacidade de entendemento entre ambas as dúas administración tería convertido en papel mollado o convenio subscrito o 6 de xullo de 2016 para a integración do transporte urbano de Vigo no transporte metropolitano.

Ler nova
Apoiamos o grupo musical La Insurgencia e demandamos no Parlamento a derrogación da Lei Mordaza

O BNG reuniuse esta mañá co grupo de apoio a La Insurgencia, cuxos integrantes foron condenados a dous anos e un día de prisión por exerceren a liberdade de expresión. No marco desta xuntanza en Vigo, Luis Bará, deputado do Bloque Nacionalista Galego, presentou publicamente a proposición non de lei que o BNG defenderá no vindeiro pleno do Parlamento Galego en prol dos dereitos fundamentais e da liberdade de expresión.

Ler nova
O BNG propón un plan municipal de choque contra as violencias machistas

Na mañá deste mércores o BNG de Vigo desenvolveu accións informativas entre a veciñanza do Calvario en apoio da folga de mulleres que terá lugar en Galiza e na maior parte do mundo o 8 de marzo. “O feminicidio é o grao máximo no que se expresan as violencias que padecemos polo feito de sermos mulleres” denunciou Sefi Romero, responsábel local de Acción Feminista do BNG, durante o desenvolvemento do acto.