MUNICIPAIS 2023

Encontro do BNG de Vigo con representantes do comercio local

O candidato nacionalista chama a poñer en marcha unha plataforma de venda en liña e declarar unha moratoria de dez anos para novas licenzas de grandes áreas comerciais, durante un encontro con representantes do comercio da cidade

Xabier P. Igrexas: “No BNG apostamos por un comercio que dinamiza os barrios e crea emprego estábel fronte a ese modelo fracasado de grandes superficies”

O BNG propón un Bono Consumo en Vigo para incentivar o comercio local

O Bloque Nacionalista Galego propón un Bono Consumo dotado con 3,5 millóns de euros para incentivar o pequeno e mediano comercio en Vigo. Así o anunciou o candidato do BNG á Alcaldía, Xabier P. Igrexas, durante un encontro con representantes do sector da cidade no que chamou tamén a poñer en marcha unha plataforma de venda en liña e declarar unha moratoria de dez anos para novas licenzas de grandes área comerciais.

Igrexas apostou por dar un novo impulso ao pequeno e mediano comercio local que, durante os últimos anos, viu botar o peche de centos de establecementos. En boa medida, subliñou, pola falla de apoio municipal, nomeadamente na pandemia sendo Vigo a única das sete cidades galegas que non despregou ningún tipo de liñas de axudas.

“A cidade vive unha desertización completa das rúas con arredor de 1.100 baixos comerciais pechados, máis que a suma das cidades de Lugo, Santiago e Pontevedra xuntas”, lamentou Igrexas

Fronte a esta situación, o candidato nacionalista asegurou que “o BNG aposta por un comercio de proximidade que dinamiza os barrios e crea emprego estábel fronte a ese modelo fracasado de grandes superficies”.

O cabeza de lista urxiu a posta en marcha dunha plataforma de venda en liña para permitir ao pequeno e mediano comercio competir no actual contexto e diante da promesa incumprida dun ‘Amazon vigués’ anunciada en abril de 2020 polo actual Goberno municipal.

Outra das medidas propostas polo BNG pasa por unha fiscalidade progresiva para axustar á realidade comercial as taxas e impostos comerciais, aumentando a achega que realizan as grandes áreas. Sobre estas últimas, insistiu na necesidade de declarar Vigo como cidade saturada de grandes superficies comerciais.