O BNG advirte a Rueda que a reunión frustrada con Caballero non é escusa para persistir no abandono da Xunta con Vigo

Xabier P. Igrexas, concelleiro e candidato do BNG á Alcaldía de Vigo
Xabier P. Igrexas, candidato do BNG á Alcaldía de Vigo
A fronte nacionalista reclama ao Goberno galego que incremente os investimentos na cidade nos vindeiros orzamentos, após rexeitar as propostas do Bloque nos últimos catro exercicios por valor de 285 millóns de euros

Xabier P. Igrexas:
«Se a Xunta do PP quere abrir de verdade unha nova etapa en Vigo, desde o BNG esiximos que pasen das declaracións aos feitos»

O Bloque Nacionalista Galego advirte ao presidente da Xunta, Alfonso Rueda, que a reunión frustrada co alcalde de Vigo, Abel Caballero, non pode ser unha escusa para persistir na política de «total abandono» do Goberno galego coa cidade. A fronte nacionalista chama ao Executivo do PP a demostrar o seu compromiso con Vigo incrementando os investimentos nos vindeiros orzamentos, após rexeitar as propostas realizadas polo Bloque nos últimos catro exercicios, por valor de 285 millóns de euros.

«Desde o BNG non imos tolerar que Rueda utilice o plantón de Caballero para seguir desertando das súas responsabilidades en Vigo, como leva facendo o goberno PP durante 13 anos contra a maior cidade de Galiza», reprochou o concelleiro e candidato do BNG á Alcaldía de Vigo, Xabier P. Igrexas, que cualificou de «bochorno» o intercambio de acusacións entre ambos mandatarios para non celebrar un encontro institucional.

Igrexas expresou a profunda «desconfianza» do BNG a respecto dun cambio das políticas da Xunta na cidade

«Non só polas nosas diferenzas políticas co goberno do PP, senón pola súa práctica nestes últimos anos», matizou o edil do Bloque, que chamou a Rueda a «pasar das declaracións aos feitos» para probar que o Goberno galego quere abrir de verdade unha nova etapa en Vigo.

Orzamentos da Xunta 2023

O candidato do BNG asegurou que o presidente galego vai ter unha «oportunidade magnífica» para demostralo na elaboración dos orzamentos da Xunta para o vindeiro ano 2023. Lembrou, nese sentido, as negativas do Goberno do PP a incrementar os investimentos na cidade, tal como propuxo a fronte nacionalista de forma reiterada nas súas emendas.

«Feixóo e Rueda dixeron que non nestes catro últimos anos a investir 285 millóns de euros adicionais na maior cidade do noso País», lamentou o candidato do BNG en Vigo.

Unhas emendas do BNG que procuraban a reactivación produtiva e industrial en Vigo, melloras na promoción económica e laboral da cidade, o fortalecemento dos servizos públicos rectificando as políticas privatizadoras e de recortes (en particular no ámbito sanitario), o avance en numerosas infraestruturas pendentes e unha aposta decidida pola innovación e a sustentabilidade.

«Queremos que a Xunta deixe de tratar a Vigo como a cidade-estado de Abel Caballero, que atenda as necesidades das preto de 300 mil persoas que vivimos en Vigo que ademais de sermos viguesas e vigueses, somos galegas e galegos con dereitos», remachou Igrexas.