Iolanda Veloso: “Cómpre defender o ensino público como dereito fronte aos ataques do PP”

A portavoz municipal do BNG, Iolanda Veloso, destacou a necesidade de defender o ensino público fronte aos continuos ataques do Partido Popular, que se plasman na nova lei de educación impulsada polo ministro Wertz. Así explicou a nacionalista o respaldo do Bloque Nacionalista Galego á mobilización convocada para hoxe en todas as cidades galegas.

Iolanda Veloso criticou que o “único obxectivo” da LOMCE é “privatizar e españolizar o ensino”, recortando máis o profesorado e diminuíndo as dotacións precisas para atender á diversidade e ás necesidades educativas especiais, que ao seu xuízo provocan o desmantelamento da educación pública.

Para a portavoz nacionalista, a reforma educativa que tenta impulsar o ministro Wert é “tremendamente regresiva”, ao relegar as linguas cooficiais e impulsar a segregación. “Este proxecto vai ser unha desfeita para todo o país, polo que temos que paralo entre todos e todas”, apuntou.

Exemplo de Vigo

Segundo explicou, Vigo é un “claro exemplo” das políticas de recortes no ensino, xa que a cidade experimentou unha redución nas liñas educativas e un aumento da ratio de alumnado. “Pero non só atopamos menos profesorado e menos recursos, tamén hai recortes na achega da Xunta a Foampas para a xestión dos comedores escolares”, denunciou.

Neste sentido, a portavoz nacionalista lembrou que para o BNG é unha “demanda histórica” que a Consellería de Educación asuma a xestión dos comedores escolares. “Fronte a isto, a Xunta non só non asume senón que reduce a achega”, comentou.